idanivet

Alla inlägg under april 2014

Av Ida - 23 april 2014 02:17

Jag är ju verkligen duktig på att uppdatera denna blogg.. Eller inte.

1 år senare och massa saker har hänt i Idas intressanta liv.


1. Min mormor har gått bort för 2 månader sedan. (Verkligen inte kul)

2. Jag tar studenten om en & en halv månad. (Yay!)

 

Okej, wow massa saker!! Not really no. Jag är så less på livet här i Kalix, vill bara här i från. Fort som attan liksom. Jag har suttit och läst igenom denna intressanta blogg som jag startade när jag gick i 8an. Snacka om att man märker skillnad på hur man var år 2010 jämfört med nu.

Jag som verkligen tyckte att jag var så sjukt mogen då. Visserligen så kan jag fortfarande tycka att jag var mognare då än vad de flesta min ålder är nu.. Man märker ju det när man är ut på krogen.


Ja just det, jag får vistas på krogen nu. Det ni. I am so cool.

Jag är så sjukt less krogen i Kalix, men det lär väl bli 1 eller 2 gånger till innan man flyttar här i från. Vart det blir vet jag dock inte än. We will see.


Hur är livet med er då? Inte för att jag tror att det är någon som läser denna intressanta blogg.. Men man kan ju alltid fråga.

Tidigare månad - Senare månad

~


Ida, 19. Går sista året på gymnasiet.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Translate here! / Översätt här!

Besöksstatistik

Tidigare år

Gratisbio.se

Sök i bloggen

Kategorier

Besök!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

RSS

Gratismakeup.se


Ovido - Quiz & Flashcards