idanivet

Alla inlägg under mars 2010

Av Ida - 31 mars 2010 22:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ida - 31 mars 2010 12:52

Tjo, nu sitter jag på svenskan. Mitt batteri dör snart, det är skumt. Idag är det påskdans, Sophia kanske inte kommer. Det är dåligt. Men sanna ska komma, så det blir bra. När jag kommer hem ska jag locka håret och sminka mig :) sanna kommer till mig vid halv fyra halv fem, då ska jag locka hennes hår! Sanna är söt, visste ni det? Fanny min fru är vackrast och Sophia är min bara min sen 5 år tillbaka <3

Av Ida - 31 mars 2010 06:40

Hej, nu är man helt klar för att fara till skolan. Väntar bara på att mamma ska vakna, eller jag ska rättare sagt väcka henne på tjugo minuter :)


Idag är det påskdans, satans vad kul! Och så får jag hoppas att min mobil är i mitt skåp, vilket jag tror den är. Men den har inte varit i laddaren på hela natten.. Får ladda den när jag kommer hem, om den är i skåpet. Annars får jag panik! Nu ska jag ta och dricka vatten, blev jätte törstig. Vi syns!

Av Ida - 30 mars 2010 23:33

Nu ska jag gå och sova. Måste fixa nått som jag kan ha som väckarklocka.. Eftersom jag var så duktig så jag glömde mobilen i skåpet idag, så den är ju där nu. Ska fråga mamma om jag får låna hennes mobil till att ställa väckarklockan så jag vaknar i tid :)


Vi hörs!

Av Ida - 30 mars 2010 21:29

61 unika besökare! En applåd till er. Fortsätter det såhär så kommer det kanske upp nått skojsigt sen :)


Jag ska hoppa in i duschen nu typ, sedan kanske jag lägger upp något till inlägg innan jag går och lägger mig. Imorgon är det påskdans också, så det får bli dagens tummen upp. Dock så går dagens tummen ner till att jag typ fick en lätt hjärnskakning idag.. För att jag lyckades gå in i stentrappan på skolan, aj säger jag bara. Först var jag yr, sen fick jag ont i huvudet och sen så mådde jag illa och hade ont i huvudet.. Inte så lyckad dag. Men vi hörs! ;)

Av Ida - 30 mars 2010 16:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ida - 30 mars 2010 15:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ida - 30 mars 2010 13:06

Har sån satans huvudvärk och så mår jag illa.. Börjar tro att jag fick en liten hjärnskakning när jag gick in i trappen, var yr i början. Men det gick som tur var över, sedan efter skolan så ska jag ner på stan med fru. Kanske iallafall, funderar på att ringa mamma så hon kan hämta mig. Mår inte särskilt bra just nu.. Vi hörs!

~


Ida, 19. Går sista året på gymnasiet.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Translate here! / Översätt här!

Besöksstatistik

Tidigare år

Gratisbio.se

Sök i bloggen

Kategorier

Besök!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

RSS

Gratismakeup.se


Ovido - Quiz & Flashcards