idanivet

Alla inlägg under juni 2010

Av Ida - 25 juni 2010 13:38

Idag kommer vi typ inte göra mycket, säkert nå folk som kommer hit och äter eller nått :) Jag vaknade nyss.. Kanske var vaken lite för länge igår? Men i alla fall, jag är sjukt förkyld... Och jag vet inte vad jag ska ha för kläder på mig idag.. Får väl se. Nu ska jag äta "frukost" eller rättare sagt lunch. Fast det kanske vi ska äta vid tre.. Jag vet inte. Jag vet i alla fall att jag är hungrig. Haha, ja. Nu vet ni det också. Och jag längtar till nästa vecka, då ska jag sova hos världens finaste Sophia!! Men tack vare att min mamma och niklas inte skulle till stockholm kan jag inte sova där en vecka.. Så det får bara bli några dagar tyckte dom. Bajs på dom då :p Nu kom jag av mig.. Men i alla fall, nu kom jag på att jag måste på toa också.. Haha! Ja, men glad midsommar på er. Kommer nog inte blogga så mycket idag, kommer bilder imorgon! :)

Av Ida - 24 juni 2010 14:44

Jag är hungrig..

Av Ida - 24 juni 2010 12:01

Åh, vi ska äta tacos idag. Fyfan vad gott! Inte länge sen jag åt det, men..

Min lillasyster är söt btw, och jag är hungrig och trött och sjuk. Och jag tycker synd om världens finaste Kaka <3 :(


 


Bilderna bjuder jag på.

Av Ida - 21 juni 2010 10:20

Mår inte alls bra idag, är sjukt förkyld.. Jag har jätte ont i halsen och nyser hela tiden. Så jag for hem från skolan vi halv tio, då orkade jag inge mer. Jag kunde knappt hålla upp mina ögon och nästan dog av smärtan från halsen.. Så nu ska jag dricka te med honung <3 och vila. vi hörs!


 

Av Ida - 20 juni 2010 20:06

Haha, satan vad statistiken stiger. Har ni verkligen inget annat för er? ;)

Haha, nej.. Men det är ju bra :) Kommer väl upptatera så ofta jag känner för det... Eh, ja.. Som man brukar göra, haha.

Av Ida - 20 juni 2010 17:31

På tisdag kommer också min lillasyster hit, det ska ju bli lite kul :) och jag ska umgås med min fruga i veckan också, jag saknar henne <3 hon är finast btw :D



 

Av Ida - 20 juni 2010 17:21

Nu tror jag bloggen är lite mer sommrig ;) Haha, idag ska jag bara slappa. Så skönt med sommarlov, man behöver inte göra någonting alls!! Haha, min hjärna har btw tagit semester också.. Haha :p

Av Ida - 19 juni 2010 02:09

kommer nog inte blogga så jätte mycket nu i sommar, men vi syns ju kanske till hösten :)

~


Ida, 19. Går sista året på gymnasiet.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Translate here! / Översätt här!

Besöksstatistik

Tidigare år

Gratisbio.se

Sök i bloggen

Kategorier

Besök!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

RSS

Gratismakeup.se


Ovido - Quiz & Flashcards