idanivet

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida - 3 oktober 2011 16:59

Tänkte att det kanske kunde vara kul att uppdatera här lite smått bara för att!

Vad händer nu för tiden då kanske ni undrar? (Fast inte.)

Jag chillar mestadels av tiden. Eller nja, kanske inte. Jag går i skolan, är lycklig, eller kanske inte fullt ut. Men vi kan säga så här: Jag är lyckligARE än vad jag var för cirka 3 månader!

Vad mer händer nu för tiden då? Jag har börjat på gymnasiet och går världens bästa linje med en par fina människor. Samt att vi har världens bästa mentor, så det är ju inte helt tokigt att gå till skolan på morgonen nu för tiden! Förutom att matten hemsöker mig, fast då är det ju som vanligt! ;-)




Jag bjuder på en charmig bild från i somras! Föresten, jag "bloggar" numera på www.idalidstrom.tumblr.com. Så om ni har lust så kan ni ju alltid kika in där! Ha det bra! 

~


Ida, 19. Går sista året på gymnasiet.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Translate here! / Översätt här!

Besöksstatistik

Tidigare år

Gratisbio.se

Sök i bloggen

Kategorier

Besök!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS

Gratismakeup.se


Ovido - Quiz & Flashcards